دریافت*پیشینه و مبانی نظری پژوهش کانال های توزيع*

پیشینه و مبانی نظری پژوهش کانال های توزيع ,مبانی نظری پژوهش کانال های توزيع ,پیشینه نظری پژوهش کانال های توزيع ,پیشینه و مبانی نظری پژوهش, کانال های توزيعپیشینه و مبانی نظری پژوهش کانال های توزيع|31010326|ejz|
این فایل درباره ی پیشینه و مبانی نظری پژوهش کانال های توزيع می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

فایل دارای 30 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

بخش هایی از محتوای فایل ::

شبكه توزيع بخشي از نظام اقتصادي كشور مي باشد كه تحولات اقتصادي كشور درتعيين كاركرد و ساختار آن مؤثر است . اين شبكه حلقه رابط بين توليدكنندگان ومصرف كنندگان و متشكل از عامليني است كه با يكديگر ارتباط متقابل دارند و عمل توزيع كالاها را انجام مي دهند(فرزین ،1386).شرکتها معمولا توجه کمی به کانال های توزیع داشته ،به همین دلیل گاهی متحمل خسارات زیاد می شوند ؛ولی بعضی از شرکت ها سعی می کنند نظام توزیعی خوبی داشته و از این طریق موقعیت رقابتی بهتری کسب می کنند. تصمیمات در مورد کانال های توزیع ،اغلب با تعهدات درازمدت به سازمآن های دیگر همراه است.یک تولید کننده به آسانی می تواند قیمت های خود و برنامه های تبلیغ وترویج فروش خود را تغییر دهد ؛همچنین می تواند محصولات قدیمی خود را کنار گذاشته ،محصولات جدیدی را که با نیاز بازار تطابق بیشتری دارد ،عرضه کند ولی وقتی که یک کانال توزیع در نظر می گیرد با مغازه داران مختلف تماس داشته باشد ،به آسانی نمی تواند این کانال توزیع را تغییر دهد ،بنابراین مدیریت بازاریابی باید کانال های توزیع خود را با دقت و نگاه به آینده انتخاب کند (محب علی و فرهنگی ،1377؛ص273) .

2-2-1تعریف
تعاریف مختصر و جامعی که می توان از توزیع و کانال توزیع ارائه داد عبارتند از:
توزیع به زبان ساده به معنی رساندن محصول مورد نظر مشتری در زمان مطلوب به مکان مورد نظر
(روستا و همکاران ،1386؛ص287).توزیع به مجموعه اي از فعاليتها اطلاق مي شود كه منجر به انتقال كالا و يا خدمات از منابع توليد به سمت خريداران و مصرف كنندگان مي گردد(فرزین ،1386). کانال توزیع عبارت است از سازمان یا شخصی که کمک می کند تا یک کالا یا خدمت ،از سوی
تولید کننده به سمت مصرف کننده نهایی یا مصرف کننده صنعتی حرکت کند (محب علی و فرهنگی ،1377؛274).

اركان اساسي شبكه توزيع عبارتند از:
1.توليدكنندگان و واردكنندگان كالا به شبكه،
2.عمده فروشان كه واسط بين توليدكنندگان و توزيع كنندگان نهايي (خرده فروشان) مي باشند،
3. خرده فروشان كه رساننده نهايي كالاوخدمات به دست مصرف كنندگان اند
4. مصرف كنندگان كه كالاها را از شبكه خارج و مصرف مي کنند

نمودار كانال هاي توزيع در حالت عمومي در شکل 1 نشان داده شده است . شكل 1 كانال هاي متفاوت رساندن محصول به دست مصرف كننده را نشان مي دهد.نظام توزيع براي انجام وظايف خويش می تواند كالا را بر حسب شرايط كالا و توان بنگاه ازمسيرهاي متفاوتي بگذراند و به بازارهاي مصرف عرضه كند


مطالب دیگر:
🔗دانلود تحقیق درباره نظریه های فرزندپروری word🔗دانلود تحقیق درباره نوشتن و انشا نویسی word🔗دانلود تحقیق درباره هوش و اندازه گیری آن word🔗دانلود تحقیق درباره هوش هیجانی و چارچوب های مفهومی آن word🔗دانلود تحقیق درباره هوش هیجانی و رویکردها word🔗دانلود تحقیق درباره هویت و هویت یابی word🔗دانلود تحقیق ارزش ها و ماهیت آن ها با فرمت ورد🔗دانلود تحقیق ارتباط افسردگی و صرع با فرمت ورد🔗پاورپوینت بازاريابي؛ مديريت رابطه سودمند با مشتري ( فصل اول كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده )🔗پاورپوینت شركت و استراتژي بازاريابي، همكاري براي ايجاد رابطه با مشتري (فصل دوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)🔗پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)🔗پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)🔗پاورپوینت بازار مصرفي و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)🔗پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)🔗پاورپوینت استراتژی بازاریابی مشتری مدار (فصل هفتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)🔗پاورپوینت استراتژی محصول، خدمات و برند (فصل هشتم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)🔗پاورپوینت ایجاد محصول جدید و استراتژیهای چرخه عمر محصول (فصل نهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)🔗پاورپوینت قیمت گذاری محصولات؛ شناسایی و جذب ارزش مشتری (فصل دهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)🔗دانلود تحقیق درباره استرس شغلی و نظریه هایی در رابطه با آن word🔗دانلود تحقیق در مورد اضطراب و رویکردهای نظری به آن  docx🔗دانلود تحقیق در مورد انگیزش و پیشرفت تحصیلی  docx🔗دانلود تحقیق در مورد انگیزه پیشرفت تحصیلی و زمینه های اجتماعی آن docx🔗دانلود تحقیق در مورد تعهد سازمانی و تفکر سازنده  docx🔗دانلود تحقیق درباره خانواده و زندگی زناشویی word🔗دانلود تحقیق درباره خودپنداره تحصیلی word