دریافت*پیشینه و مبانی نظری پژوهش ارزش ویژه برند داخلی سازمان*

پیشینه و مبانی نظری پژوهش ارزش ویژه برند داخلی سازمان ,مبانی نظری پژوهش ارزش ویژه برند داخلی سازمان ,پیشینه نظری پژوهش ارزش ویژه برند داخلی سازمان ,پیشینه و مبانی نظری پژوهش, ارزش ویژه برند داخلی سازمانپیشینه و مبانی نظری پژوهش ارزش ویژه برند داخلی سازمان|31010324|ejz|
این فایل درباره ی پیشینه و مبانی نظری پژوهش ارزش ویژه برند داخلی سازمان می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

فایل دارای 44 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

بخش هایی از محتوای فایل ::

تاکنون بدنه وسیعی از ادبیات موضوع جهت مشخص نمودن محدوده و فلسفه بازاریابی تبیین شده است که در تمامی آن ها برند نقش مرکزی ایفا نموده است (پالمر، 1996). از برند به عنوان نماد خوش نامی سازمان یاد می شود و این موضوع تا جایی اهمیت پیدا کرده است که صاحب نظران این حوزه، برند را صاحب شخصیت می دانند. یکی از متفکران در همین مورد شخصیت برند را هسته مرکزی و نزدیک ترین متغیر در تصمیم گیری مشتری، هنگام خرید عنوان می کند. برند به سازمان ها می گوید که چه جایگاهی در افکار عمومی، فضای بازار و نزد ذینفعان سازمان دارند، چگونه باید این جایگاه را توسعه بدهند یا آن را مدیریت کنند و در مجموع اینکه برند، آینه ای از فعالیت های سازمان نزد جامعه است (چهار بالش، 1387).
از سوی دیگر کاتلر برند را این گونه تعریف می کند: « برند یک نام، عبارت یا اصطلاح، نشانه، علامت، نماد، طرح یا ترکیبی از آن ها که هدف آن معرفی کالا یا خدمتی است که یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان عرضه می کنند و بدین وسیله آنها را از محصولات شرکت های رقیب متمایز می نمایند» (کاتلر، 1999). در حقیقت، برندسازی از سوی بسیاری از محققان بازار به عنوان یکی از قدرتمندترین استراتژی ها برای جایگاه یابی تلقی می شود که محصول را قادر می سازد تا با استفاده از مزایا و وعده ها در میان رقبای خود در اذهان مشتریان ایستادگی کند (کرافورد- ولچ، 1998). یک برند قوی سبب تمایز محصول از محصولات رقبا (لیم و اوکاس، 2001). کاهش هزینه های جستجو(آسال، 1995)، حداقل کردن خطرات و ریسک های درک شده (برتن، 1999) و ارایه کیفیت بالا از دید مشتری می گردد (اردم، 1998). از نظر کلر (2007) چیزی که به یک برند استحکام و قدرت می دهد انسجام اجزای برند است که به عنوان مثال بایستی یک تم کلی روشن و مشخصی را پشتیبانی کنند. در دیدگاه سنتی نقش برندسازی تنها متمایزسازی محصولات بوده است در حالی که امروزه به طور فزاینده ای برندها به تصویر یک سازمان وابسته بوده که این تصویر خصوصاً از طریق خدمات ایجاد می گردد، جایی که خصوصیات غیرملموس کالا به سازمان موقعیت اعتبار یافتن می دهد که خود یکی از مهم ترین شاخص های انتخاب مشتری است (پالمر، 1996). آندریاس بیرنیک و همکاران (2010) در مقاله خود تحت عنوان «چالش های برندسازی تولیدکنندگان آسیایی»، به بررسی این چالش ها و اینکه سازمان های موفق چگونه عمل کرده اند پرداخته و مشتری مداری، وجود دیدگاه بلندمدت، تمرکز بروی کیفیت نوآوری، و پیگیری و ارتباطات درون سازمانی را در جهت ارتقا برند موثر می داند. استریزاکوا و همکاران (2008) نیز در مقاله خود تحت عنوان «مفاهیم محصولات برند: توسعه یک مقیاس جهانی و ارزیابی مفهومی»، نتیجه گیری می کند که موضوع برند با مفاهیمی از جمله کیفیت، خودنمایی، گروه نمایی، داشتن توانایی ارتقا وضعیت اجتماعی، در برداشتن ارزش ها، علایق، نگرانی ها، سنت های خانوادگی و ا


مطالب دیگر:
🔍مبانی نظری و پیشینه یادگیری سازمانی و بهره وری منابع انسانی🔍پاورپوینت رفتار سیستم سازه ای مهاربندی در 70 اسلاید کاربردی و آموزشی و کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و نمودار🔍آزمون تجدید نظرشده منبع کنترل🔍آزمون گودیناف هوشی🔍نشریه 393 - نقشه های جزئیات اجرایی تیپ تاسیسات الکتریکی ساختمان در 380 صفحه به صورت pdf🔍پاورپوینت مدیریت سازمانهای دیجیتالی در سیستمهای اطلاعات مدیریت🔍مقاله بررسی دیدگاها در زمینه فرهنگ سازمانی🔍بررسی مهندسی مدیریت سیستم داروخانه (word، PDF، power point) دریک فایلzip🔍بررسی پردازش تصویر 2018 (word)🔍مقاله انگلیسی ترجمه شده تخصصی بهبود ارتباطات درون سازمان🔍مقاله ترجمه شده تخصصی ارزیابی NIMSAD از فرایند یكپارچه منطقی (RUP) به همراه فایلNIMSAD🔍مقاله انگلیسی ترجمه شده تخصصی: مدیریت بازاریابی صنعتی🔍مقاله انگلیسی ترجمه شده تخصصی: پژوهش در عملیات🔍پرسشنامه آگاهی فراشناختی از راهبردهای خواندن🔍پاورپوینت پمپ ها و راکتورها🔍دانلود پاورپوینت کارآفرینی احداث کارگاه صنایع چوبی🔍پاورپوینت کارآفرینی احداث كارخانه آسفالت وسنگ شكن🔍پاورپوینت مهندسی زلزله تاثیر زلزله بر سدهای خاکی🔍پاورپوینت بازدید از سیلو گندم قوجان🔍بررسی وضعیت اسکان و تغذیه بازیهای آسیایی قطر و المپیک 2004 آتن🔍پاورپوینت مدیریت فرایندهای کسب و کار و روش تدوین طرح کارآفرینی🔍جوشکاری فلزات رنگ (غیرآهنی)🔍دانلود پژوهش پایانی وب سایت و نرم افزار کلینیک درASP.net بهمراه دکیومنت کامل🔍دانلود تحقیق در خصوص بودجه🔍مقاله انگلیسی ترجمه شده تحقیق در عملیات (پژوهش عملیاتی): ابزار بهره وری