دریافت*پیشینه و مبانی نظری پژوهش ارزش برند*
این فایل درباره ی پیشینه و مبانی نظری پژوهش ارزش برند می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
فایل دارای 13 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
بخش هایی از محتوای فایل ::
ارزش برند
یو و دانزیو(2001) ارزش برند را به عنوان تفاوت بین پاسخ های مصرف کنندگان به محصولاتی با برند های اصلی در مقایسه با محصولات بدون نام تجاری ،که هردو محصول دارای ویژگی های یکسان اند و از محرک های بازاریابی یکسانی بهره می گیرند ،تعریف می کنند(گازوین لای و همکاران ،2011).
تعداد زیادی از محققان روی اینکه چگونه مصرف کنندگان برای برند ارزش قائل می شوند و
جنبه های متعدد ارزش برند را مشاهده می کنند مطالعه کرده اند.فوا و پندجاست (2000)دریافتند که نام تجاری لوکس یک مفهوم ذهنی و شامل انحصاری بودن،کیفیت،آگاهی برند و هویت برند می باشد .لی (2001) دریافت که برند ،نوع فروشگاه و نرخ تخفیف به طور مستقیم و غیر مستقیم ارزیابی مشتری را از یک برند تحت تاثیر قرار می دهد .چوی (2004) هفت فاکتور(لذت ،اعتماد ،تمایز ،خوشنامی ،ارزش اقتصادی ،پذیرش اجتماعی و موقعیت اجتماعی ) که ارزش برند را ایجاد
می کنند پیشنهاد می کند،او دریافت که لذت ،تمایز ،ارزش اقتصادی و پذیرش اجتماعی ،نگرش مشتریان را به برند به طور معنی داری تحت تاثیر می گذارد.علاوه براین ،هر دو فاکتور لذت و اعتماد فاکتورهای مهمی در ایجاد ترجیحات مشتریان و ساختن تصمیمات خرید آن ها می باشند .این نتایج اهمیت سمبولیک و احساسی سودهای محصول که ناشی از برند می باشد را نشان می دهد .علاوه براین چوی (2003) معتقد است که انگیزه خرید ،ریسک آگاهی و رفتار خرید مصرف کنندگان ، فاکتورهای اصلی هستند که ارزش برند مشتریان را تحت تاثیر می گذارند (کیم وهمکاران،2010). محققان ارزش ادراک شده برند را با ابعاد چندگانه ای اندازه گیری می کنند .ویجرون و جانسون (2004) پنج ارزش ادراک شده را پیشنهاد می کنند ،که به طور معنی داری فرآیندهای تصمیم مشتری مربوط به انتخاب برند را تحت تاثیر می گذارند شامل ارزش آشکار ،ارزش یگانگی ،ارزش اجتماعی ،ارزش احساسی و ارزش کیفی.یو و دانزیو (2001)ارزش برند را با توجه به سه بعد اندازه گیری می کنند :وفاداری برند ،کیفیت ادراک شده و آگاهی برند .وید من و همکاران (2007) ارزش ادراک شده در ارتباط با مصرف لوکس را از طریق ابعاد مالی ،عملیاتی ،شخصی و اجتماعی تعریف می کنند .بارمن و همکاران (2009) منابع بیرونی ارزش برند ،وضوح سود برند ،کیفیت ادراک شده برند و منحصر به فرد بودن را در سطح رفتاری کشف کردند (گازوین لای و همکاران،2011).کیم و همکاران (2010) معتقد اند رایج ترین فاکتورهایی که ارزش برند مشتریان را تحت تاثیر می گذارند عبارتند از ارزش فیزیکی ،ارزش اقتصادی ،ارزش احساسی ،ارزش اجتماعی و ارزش خدمات.
2-7-1 ارزش فیزیکی
ارزش فیزیکی کالای لوکس اشاره به سود هسته ای و کاربرد پایه ای محصول دارد ؛ارزش فیزیکی کالای لوکس شامل کیفیت ،منحصر به فردی،قابلیت استفاده ،قابلیت اطمینان و دوام محصول
می باشد(ویدمن و همکاران ،2007).درواقع ،ارزش فیزیکی سودی است که مشتریان از کارکرد فیزیکی محصول بدست می آورند. پارک و پارک (2003) دریافتند که کیفیت محصول (کارکرد فیزیکی)به طور معنی داری انگیزش خرید و تصمیم خرید مشتریان را تحت تاثیر می گذارد .بنابراین ،آن ها معتقد اند که بازار داران باید اعتماد مشتریان را از طریق افزایش کیفیت محصولاتشان جلب کنند که آن موثر ترین استراتژی در تشویق مشتریان به خرید محصول می باشد . ویجرون و جانسون(2004) ادراکات شخصی و غیر شخصی نام های تجاری لوکس را مطرح کردند .ادراکات شخصی شامل یگانگی (منحصر به فرد بودن ) و کیفیت است که شامل ارزش های فیزیکی محصول اند .
دریافت*بررسی عوامل موثر بر اشتیاق به برند و نتایج حاصل از آن (مطالعه موردی صنعت اتومبیل)*
- پایان نامه بررسی عوامل موثر بر اشتیاق به برند و نتایج حاصل از آن (مطالعه موردی صنعت اتومبیل),پروژه بررسی عوامل موثر بر اشتیاق به برند و نتایج حاصل از آن (مطالعه موردی صنعت اتومبیل),تحقیق بررسی عوامل موثر بر اشتیاق به برند و نتایج حاصل از آن (مطال
دریافت*پیشینه تحقیق و مبانی نظری ارزش ها و ماهواره*
- پیشینه تحقیق , مبانی نظری, ارزش ها و ماهواره
دریافت*تحقیق درباره ارزش و اهمیت شیر در تغذیه انسان*
- مقاله ارزش تغذیه شیر درانسان ,تحقیق ارزش و اهمیت شیر در تغذیه انسان,اهمیت شیر در تغذیه انسان,فایل ورد اهمیت شیر در تغذیه انسان
دریافت*تحقیق درباره ارزش گویش نیشابوری*
- تحقیق درباره ارزش گویش نیشابوری,تحقیق,درباره,ارزش,گویش,نیشابوری,تحقیق درباره زبان نیشابوری,لهجه نیشابوری
دریافت*ارزش زيست محيطي جنگل*
- ارزش زیست محیطی جنگل
دریافت*مبانی فلسفی مدیریت و کارآفرینی در ارزش های اسلامی *
- کارآفرینی, مدیریت و کسب و کار از دیدگاه اسلام
دریافت*بررسی اثر مشکلات نمایندگی جریان وجوه نقد آزاد بر ارتباط ارزشی عایدی هر سهم و ارزش دفتری حق مالی هر سهم از طریق کاربرد مدل اولسون*
- بررسی اثر مشکلات نمایندگی جریان وجوه نقد آزاد بر ارتباط ارزشی عایدی هر سهم و ارزش دفتری حق مالی هر سهم از طریق کاربرد مدل اولسون, اثر مشکلات نمایندگی جریان وجوه نقد آزاد بر ارتباط ارزشی عایدی هر سهم و ارزش دفتری حق مالی هر سهم از طریق کاربرد مدل اولسون
دریافت*پاورپوینت شهرسازی ارزش گرا و جایگاه سیما و منظر شهری*
- پاورپوینت شهرسازی ارزش گرا و جایگاه سیما و منظر شهری,دانلود پاورپوینت شهرسازی ارزش گرا و جایگاه سیما و منظر شهری, پاورپوینت شهرسازی ارزش گرا و جایگاه سیما و منظر شهری , پاورپوینت شهرسازی ارزشگرا ,جایگاه سیما و منظر شهری ,پاورپوینت مطالعات معماری,پاورپوینت شهرسازی ارزشگرا در منطقه4 ,پاورپوینت منظر شهری
دریافت*پاورپوینت اهمیت برند برای مشتریان و روشهای برند سازی*
- پاورپوینت برندینگ چیست,پاورپوینت برندینگ شخصی,پاورپوینت برندینگ دیجیتال,پاورپوینت برندینگ و مارکتینگ,پاورپوینت برندینگ ppt
دریافت*پرسشنامه ارزش های شخصی PVQ*
- پرسشنامه ارزش های شخصی PVQ,پرسشنامه ارزشهای شخصی,پرسشنامه ارزشها,پرسشنامه PVQ,آزمون PVQ
دریافت*پاورپوینت فصل ششم کتاب تئوری حسابداری مالی اسکات ترجمه پارسائیان با موضوع روش مبتنی بر تعیین ارزش*
- پاورپوینت فصل ششم کتاب تئوری حسابداری مالیتألیف ویلیام اسکات ترجمه دکتر علی پارسائیان پاورپوینت روش مبتنی برتعیین ارزش, از نظر ارائه اطلاع?
دریافت*مدیریت با زیرساخت های فرهنگی و ارزش های اسلامی*
- مدیریت اسلامی,مدیریت غربی,آموزه های دینی,انقلاب اسلامی,بررسی مدل ساختی مدیریت اسلامی
دریافت*تحقیق بررسی ارزش و اهمیت روابط انسانی مدیران با دبیران در محیط های آموزشی*
- ارزش و اهمیت روابط انسانی مدیران با دبیران , روابط انسانی مدیران, روابط انسانی مدیران با دبیران, ارزش و اهمیت روابط انسانی, تحقیق ارزش و اهمیت روابط انسانی مدیران با دبیران در محیط های آموزشی, اهمیت روابط مدیران با دبیران
دریافت*پاورپوینت ارزش اطلاعات حسابداری برای سرمایه گذاران و اعتبار دهندگان*
- ارزش اطلاعات حسابداری برای سرمایه گذاران,ارزش اطلاعات حسابداری برای اعتبار دهندگان,ارزش اطلاعات حسابداری بری استفاده کنندگان,ارزش اطلاعات حسابداری,تحقیق ارزش اطلاعات حسابداری,مقاله ارزش اطلاعات حسابداری,بررسی ارزش اطلاعات حسابداری
دریافت*تحقیق آشنایی مختصر با مفاهیم مالیات بر ارزش افزوده*
- مالیات,ارزش افزوده,حسابداری,
دریافت*گزارش کاراموزی مالیات بر ارزش افزوده،تاریخچه مالیات اصلاح قانون*
- گزارش کاراموزی مالیات بر ارزش افزوده،تاریخچه مالیات اصلاح قانون,کاراموزی مالیات بر ارزش افزوده،تاریخچه مالیات اصلاح قانون,کارورزی مالیات بر ارزش افزوده،تاریخچه مالیات اصلاح قانون,دانلود گزارش کارآموزی مالیات بر ارزش افزوده،تاریخچه مالیات اصلاح قانون,مالیات بر ارزش افزوده،تاریخچه مالیات اصلاح قانون,مالیات بر ارزش افزوده,تاریخچه, مالیات
دریافت*کتاب اصول و علم برند سازی*
- اصول و علم برند سازی
دریافت*نمونه پرسشنامه کیفیت خدمات در تصویر سازی برند فروشگاه های هایپراستار*
- نمونه پرسشنامه , پرسشنامه کیفیت خدمات , پرسش نامه برند سازی , پرسشنامه کیفیت فروشگاه های زنجیره ای , پرسشنامه خدمات فروشگاه ها
دریافت*حسابداری صنعتی - آشنایی با برخی مفاهیم اساسی حسابداری مدیریت هزینه یابی برمبنای فعالیت، ارزیابی متوازن و ارزش افزوده اقتصادی*
- حسابداری مدیریت هزینه یابی برمبنای فعالیت,ارزیابی متوازن ,ارزش افزوده اقتصادی
دریافت*مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد به برند 60 صفحه*
- مبانی نظری تعهد به برند,فصل دوم پایان نامه تعهد به برند,دانلود مبانی نظری تعهد به برند,پیشینه تعهد به برند,پیشینه تحقیق تعهد به برند,پیشینه داخلی تعهد به برند,پیشینه خارجی تعهد به برند,پیشینه پژوهش تعهد به برند,پیشینه نظری تعهد به برند,مبانی نظری در مورد تعهد به برند,پیشینه تحقیق در مورد تعهد به برند
دریافت*پاورپوینت ارزش گذاری به روش ارزش فعلی سود سهام(DDM)*
- دانلود پاورپوینت ارزش گذاری به روش ارزش فعلی سود سهام(DDM),جریان نقدی مورد انتظار,موارد بکارگیری DDM,جریان نقدی آزاد(FCF),مدلFCF,مدل سود باقیمانده (RI),تعیین نرخ تنزیل,مدل فاما و فرنچ,مدل BIRR,روش دوم محاسبه هزینه حقوق صاحبان سهام,مدل DDM,مراحل رشد شرکت,مدل DDM چند دوره ای,عوامل مالی تعیین کننده نرخ رشد
دریافت*مقاله مدیریت با عنوان ماهیت و ارزش مدیریت استراتژیک*
- مدیریت استراتژیک,ارزش مدیریت استراتژیک,ماهیت مدیریت استراتژیک
دریافت*پرسشنامه ارزش های شخصی *
- پرسشنامه ,استاندارد,ارزشها,شخصی,ارزشهای شخصی,ارزش حرفه ای,ارزش مالی,ارزش خانوادگی,ارزش اجتماعی,ارزش جامعه,ارزش روحی,ارزش فیزیکی,ارزش فکری,دانلود پرسشنامه,خرید پرسشنامه,پرسشنامه روانشناسی
دریافت*مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری به برند 65 صفحه*
- فصل دوم پایان نامه وفاداری به برند,مبانی نظری وفاداری به برند,پیشینه تحقیق وفاداری به برند,پیشینه داخلی وفاداری به برند,پیشینه خارجی وفاداری به برند,پیشینه پژوهش وفاداری به برند,پیشینه نظری وفاداری به برند,ادبیات نظری وفاداری به برند,چارچوب نظری وفاداری به برند
دریافت*دانلود پاورپوینت مهندسی ارزش در احداث پل*
- پاورپوینت مهندسی ارزش و ساخت پل ,پاورپوینت در مورد طراحی پل با مهندسی ارزش ,پاورپوینت گام های مهندسی ارزش در احداث پل
دریافت*بررسی توسعه و بهبود فرآیند مهندسی ارزش در صنعت مدرسه سازی استان یزد*
- مدیریت دانش,مهندسی ارزش,پروژه های عمرانی
دریافت*مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره ی ارزش ویژه برند داخلی سازمان*
- مبانی نظری و پیشینه پژوهش درباره ی ارزش ویژه برند داخلی سازمان,مبانی نظری و پیشینه درباره ی ارزش ویژه برند داخلی سازمان,مبانی نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند داخلی سازمان
دریافت*عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری*
- عوامل موثر بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری
دریافت*دانلود خلاصه کتاب مدیریت از راه ارزش ها / دکتر کنت بلانچارد، مایکل وکانر / دکتر حمیدرضا فرتوک زاده*
- دانلود خلاصه کتاب مدیریت از راه ارزش ها , دکتر کنت بلانچارد, مایکل وکانر , دکتر حمیدرضا فرتوک زاده , نشر فرا
دریافت*پاورپوینت فناوری مهندسی ارزش*
- پاورپوینت , فناوری مهندسی ارزش , مهندسی ارزش , جلب رضایت مشتری
دریافت*تحقیق درباره ارزش تكنيك هاي چند متغيره در تحليل اطلاعات*
- تحلیل اطلاعات,تکنیک های چند متغیره تحقیق درباره ارزش تکنیک های چند متغیره در تحلیل اطلاعات
دریافت*پاورپوینت با موضوع مدیریت نگرش ها و ارزش ها*
- پاورپوینت مدیریت نگرش ها و ارزش, تعریف ارزش, ویژگی های اصلی ارزش ها, انواع ارزش ها, سطوح مختلف ارزش ها, گرایش های استراتژیکی رفتار در گونه های ?
دریافت*تحقیق ارزش هاي جاري در نشان دادن وضعيت دارايي و بدهي و ذخائر و اندوخته هاي مؤسسات*
- وضعيت دارايي مؤسسات, تحقیق در مورد وضعيت دارايي مؤسسات, دانلود تحقیق وضعيت دارايي مؤسسات, دانلود رایگان تحقیق وضعيت دارايي مؤسسات, پروژه وضعيت دارايي مؤسسات, مقاله وضعيت دارايي مؤسسات, تحقیق حسابداری در مورد وضعيت دارايي مؤسسات, پروژه در مورد ,,,
دریافت*پاورپوینت اثر فشار هیدرواستاتیک بر ارزش مواد*
- اثر فشار هیدرو استاتیک بر ارزش مواد,پاورپوینت اثر فشار هیدرو استاتیک بر ارزش مواد,دانلود اثر فشار هیدرو استاتیک بر ارزش مواد,دانلود پاورپوینت اثر فشار هیدرو استاتیک بر ارزش مواد,پاورپوینت اثر فشار هیدرو استاتیک ,دانلود پاورپوینت اثر فشار هیدرو ا
دریافت*بررسی عوامل موثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری*
- پایان نامه بررسی عوامل موثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری,پروژه بررسی عوامل موثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری,مقاله بررسی عوامل موثر بر عملکرد کارکنان در مورد برند در صنعت بانکداری
دریافت*آشنایی با پودر شفيره كرم ابريشم و مشخصات و ارزش تغذيهاي آن*
- آشنایی با پودر شفيره كرم ابريشم و مشخصات و ارزش تغذيهاي آن
دریافت*پاورپوینت شهرسازي ارزشگرا و سيما و منظر شهري*
- شهرسازي ارزشگرا و سيما و منظر شهري,قانونمندي,شهرسازي ارزشگرا,ارزشگرايي,ميراث فرهنگي و سرمايه ملي