دریافت*پیشینه تحقیق ومبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریان*
این فایل درباره ی پیشینه تحقیق ومبانی نظری مهارت های ارتباطی با مشتریان می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
فایل دارای 28 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
بخش هایی از محتوای فایل ::
مهارت های ارتباطی با مشتریان
2-3)ارتباطات
2-3-1)تعریف ارتباط وارتباطات
ارتباط فرایندی است که طی آن یک یا چند نفر به دنبال خبر،اطلاع،نقطه نظر ها،گرایشها وتجارب خود می پردازد(جیرانی مقدم،1386 ،ص15).
ارتباطات،انتقال اطلاعات از فرستنده به گیرنده که برای هر دو قابل فهم وواضح باشد(قبادی،1387 ،ص16).
2-3-2)انواع ارتباطات
ارتباطات به طور کلی بردو نوع است(جیرانی مقدم،1386 ،ص16):
1 - ارتباطات کلامی 2- ارتباطات غیر کلامی
ارتباطات کلامی
منظور از ارتباطات کلامی ،مجموعه روابطی است که از طریق سخن گفتن وگفتگو حاصل می شود برای موفقیت در کار وجلب مشتری باید از کلمات به دقت استفاده شود هر کلمه ای احساسات،عواطف خاص و عملکرد متفاوتی را در افراد بر می انگیزاند.اگر کلمات در جا ومکان مناسب خود بکار برده شود،سریع تر بر افراد تاثیر می گذارد(جیرانی مقدم،1386 ،ص16).
ارتباطات غیر کلامی
کلیه پیام هایی است که افراد علاوه بر خود کلام،آنها را نیز مبادله می کنند.طرز ایستادن ،راه رفتن ،حالات ، چهره ،صدا، لباس پوشیدن و... جملگی نشانه های ارتباطات غیر کلامی هستند وبنابراین توجه به کلیه موارد فوق می تواند در نحوه ارتباط با مشتری وجذب وی موثر واقع شود.مشتری در بدو ورود به یک اداره با دیدن نشانه های غیر کلامی در مورد شخصیت کارکنان قضاوت می کند.بنابراین تلاش برای ایجاد شخصیت مثبت در ذهن مشتری از ضروری ترین کارهاست که هر کارمند مشتری مدار باید انجام دهد. اصولاً در فرآیند های اجتماعی،بیشتر به نشانه های غیر کلامی اعتماد می کنند تا به نشانه های کلامی،پس باید نشانه های غیر کلامی را تقویت کرد.نخستین برخورد ونخستین تاثیری که بر مردم گذاشته می شودبسیار اهمیت دارد. در مجموع کلام 7در صد لحن وطنین 38 درصد وحرکات 55درصد از ارتباطات را منتقل می کنند(همان منبع).
2-3-3)مهارتهای ارتباطی
مهارت های ارتباطی به رفتارهایی اطلاق می شود که شخص می تواند از آن طریق با دیگران به نحوی ارتباط برقرار کند که به بروز پاسخ های مثبت وپرهیز از پاسخ های منفی منتهی شود.مهارت ارتباطی شامل مهارت های گوش دادن وپاسخ دادن می شود که تحت عنوان ذیل مورد بحث قرار می گیرد(قبادی ، 1387 ،صص18-19):
نقش یک شنونده را داشته باشیم؛هسته مرکزی ارتباطات اثر بخش، گوش دادن است، گوش دادن موجب ارتباط همراه با توجه می شود که به ما کمک می کند در برابر استرس مقاومت بیشتری داشته باشیم.
تماس چشمی را حفط کنیم ، تماس چشمی قوی در گوش دادن موثر اهمیت بسیاری دارد.چشم های متعجب،افکار تعجب آمیز را انتقال می دهدوفقدان تماس چشمی،عدم علاقه به موضوع یا فرد مقابل را می رساند وتماس چشمی خوب، احترام را به گوینده منتقل می کند.
محتوای آنچه که گفته شده را دوباره بیان کنید تا از روشن بودن آن اطمینان یابید.بیان دوباره یاتعبیر کردن،شکل مبسوط تر استفاده از کلمات تشویقی کوتاه است.
دریافت*كیفیت خدمات سازمانهای خدماتی از دیدگاه مشتریان*
- دانلود پایان نامه رشته مدیریت,كیفیت خدمات سازمانهای خدماتی از دیدگاه مشتریان,مدل های ارزیابی کیفیت خدمات,کیفیت خدمات,شرکت سهامی بیمه ایران,دانلود پایان نامه مدیریت,خرید پایان نامه رشته مدیریت,تاریخچه بیمه در ایران و جهان,سیستم همکاری در فروش فایل
دریافت*ترجمه مقاله بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی ( (e-CRMبر روی وفاداری مشتریان*
- بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی ( (eCRMبر روی وفاداری مشتریان,چکیده,هدف از این مطالعه ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در ایجاد وفاداری مشتریان در سایت پارس مدیرمی باشد این مطالعه به روش توصیفی اندازه گیری انجام شده است نمونه گیری با 170 مشتری انجام شد برای انجام این مطالعه از دو پرسشنامه محقق ایجاد شده توسط استفاده
دریافت*تحقیق بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند فروشگاه اتکا و رضایت مشتریان آن*
- ارزش ویژه برند , اتکا, رضایت مشتری, وفاداری به برند, تداعی برند, کیفیت ادراک شده, آگاهی از برند
دریافت*بررسی ریسک اعتباری مشتریان بانک تجارت*
- ریسک اعتباری,رگرسیون لجستیک,مدل امتیازدهی اعتباری,درخت تقسیم و رگرسیون,مدیریت ریسک اعتباری,مدل امتیازدهی اعتباری,ارزیابی ریسک اعتباری مشتریان بانکها,ریسک اعتباری بانکها در اعطای تسهیلات,ارزیابی عملکرد مالی شرکتهای متقاضی تسهیلات اعتباری
دریافت*مبانی نظری و پیشینه تحقیق ریسک ادراک شده مشتریان*
- فصل دوم پایان نامه ریسک ادراک شده مشتریان,مبانی نظری ریسک ادراک شده مشتریان,پیشینه تحقیق ریسک ادراک شده مشتریان,پیشینه داخلی ریسک ادراک شده مشتریان,پیشینه خارجی ریسک ادراک شده مشتریان,پیشینه پژوهش ریسک ادراک شده مشتریان,پیشینه نظری ریسک ادراک شده مشتریان,ادبیات نظری ریسک ادراک شده مشتریان,چارچوب نظری ریسک ادراک شده مشتریان
دریافت*پروپوزال ارزیابی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی در بین مشتریان*
- بانکداری الکترونیک, تجارت الکترونیکی ,انتقال الکترونیکی وجوه ,نکاتی درباره بانکداری الکترونیک,دانلود,پروپوزال
دریافت*بررسی میزان و عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی*
- مشتری,رضایتمندی,مدل کانو,بانک کشاورزی,دانلود مقالات رشته مدیریت بازرگانی,دانلود مقالات مدیریت بازرگانی,عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان بانک,سیستم همکاری در فروش فایل,همکاری در فروش فایل,فروش فایل,خرید مقاله و تحقیق مدیریت
دریافت*روش تحقیق بررسی عوامل موثر بر ریسک اعتباری مشتریان حقوقی بانک (بررسی موردی بانک کشاورزی)*
- بررسی عوامل موثر برمشتریان حقوقی بانک کشاورزی,مشتریان حقوقی بانک کشاورزی,بانک کشاورزی
دریافت*مبانی نظری و پیشینه خدمات بانکداری الکترونیک و رضایت مشتریان*
- مبانی نظری و پیشینه خدمات بانکداری الکترونیک و رضایت مشتریان
دریافت*مدیریت ریسک اعتباری مشتریان حقوقی در بانک تجارت با رویکرد تحلیل پوششی داد ه ها*
- ریسک اعتباری,رتبه بندی اعتباری,مدیریت ریسک اعتباری,تحلیل پوششی داده ها,دانلود مقالات كارشناسی ارشد رشته مدیریت,مدیریت ریسک اعتباری مشتریان حقوقی در بانک تجارت با رویکرد تحلیل پوششی داد ه ها,دانلود مقالات كارشناسی ارشد مدیریت,دانلود مقالات مدیریتی
دریافت*عنوان پایان نامه :سنجش میزان رضایت مندی مشتریان كارخانه سنكبری عرفان*
- رضایت مندی مشتری,صنایع,فرایند رضایت مندی,حس رضایت مشتری
دریافت*پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)*
- پیشینه و مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
دریافت*مطالعه ارتباط اجزاء سرمایه فکری با عملکردمدیریت ارتباط با مشتریان CRM کارکنان بانک سپه*
- سرمایه های انسانی , سرمایه های ساختاری , سرمایه های ارتباطی , مدیریت ارتباط با مشتریان
دریافت*پروپوزال بررسی جایگاه محصولات شرکت کاسترول در بازار نسبت به رقبا در ذهن مشتریان جزیره قشم در سال*
- پروپوزال بررسی جایگاه محصولات شرکت کاسترول در بازار نسبت به رقبا در ذهن مشتریان جزیره قشم در سال 1393,پروپوزال ,بررسی جایگاه محصولات شرکت کاسترول در بازار نسبت به رقبا در ذهن مشتریان جزیره قشم در سال 1393
دریافت*مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های ارتباطی با مشتریان*
- مبانی نظری , پیشینه تحقیق ,مهارت های ارتباطی,مشتریان
دریافت*بررسی عوامل تاثیرگذار در رویگردانی مشتریان یکی از اپراتورهای تلفن همراه با رویکرد داده کاوی*
- توضیحات, این مقاله در کنفرانس بین المللی مدیریت چالش ها و راهکارها در سال 1392 ارائه شده است, چکیده امروزه مهم ترین سرمایه هر سازمان مشتریان ان سازمان می باشد طبق اصل پارتو 80 درصد از سود هر سازمان از 20 درصد مشتریان آن سازمان به دست می اید این قانون بر اهمیت حفظ مشتریان و جلوگیری از رویگردانی مشتریان تاکید دارد حفظ مشتریان سودآور در هر سازمان ع
دریافت*پاورپوینت تبیین وفاداری مشتریان خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی بانکهای تجاری شهرستان اردبیل)*
- وفاداری مشتریان ، بانکداری الکترونیک ، کیفیت خدمات بانکی ، توسعه بانکی
دریافت*تأثیر هوش رقابتی مدیران بر وفاداری مشتریان*
- هوش رقابتی,وفاداری مشتریان,خدمات بانکی,تأثیر هوش رقابتی مدیران بر وفاداری مشتریان,بانک ملی استان آذربایجان غربی,وفاداری مشتریان به خدمات بانکی,دانلود مقاله مدیریت,دانلود مقالات ترجمه شده مدیریت,دانلود مقالات ترجمه شده رشته مدیریت
دریافت*پرسشنامه اثرات عناصر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان*
- پرسشنامه آمیخته ترفیع,پرسشنامه ارزش ویژه برند,پرسشنامه ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی,پرسشنامه ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان,پرسشنامه تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند,دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر,پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر
دریافت*بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیون بر واکنش های هیجانی و تمایل به برنامه ریزی رفتاری مشتریان بیمه*
- دانلود پایان نامه بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیون بر واکنش های هیجانی و تمایل به برنامه ریزی رفتاری مشتریان بیمه,دانلود مقاله بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیون بر واکنش های هیجانی و تمایل به برنامه ریزی رفتاری مشتریان بیمه,پروژه بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیو
دریافت*مبانی نظری راهکارهای بهبود وصول مطالبات معوق بانکی بر اساس ویژگی ها و الگوهای مشتریان*
- مطالبات بانکی چیست,راهکارهای وصول مطالبات,عوامل موثر در وصول موفق مطالبات بانکی,وصول مطالبات چیست,وصول مطالبات بانک,مبانی نظری الگوی مناسب جهت وصول مطالبات بانکی,راهکارهایی برای بهبود وصول مطالبات,بهبود وصول مطالبات معوق بانکی طبق الگو مشتریان,بهبود وصول مطالبات معوق بانکی با رتبه بندی مشتریان
دریافت*مدل ریسک اعتباری و رتبه بندی مشتریان حقـوقی بانک کشاورزی*
- اعتبارسنجی,ریسک اعتباری,رتبه بندی مشتریان,مدل ریسک اعتباری و رتبه بندی مشتریان حقـوقی بانک کشاورزی,دانلود مقالات كارشناسی ارشد رشته مدیریت,دانلود مقالات كارشناسی ارشد مدیریت,دانلود مقالات مدیریتی,ریسک های نظام بانکی
دریافت*پروپوزال آماده: بررسی رابطه بین بخش بندی مشتریان بانک با میزان جذب و رضایت آنها*
- پروپوزال آماده,بررسی رابطه بین بخش بندی مشتریان, بانک , میزان جذب , رضایت مشتریان
دریافت*مبانی نظری و پیشینه وفاداری مشتریان*
- مبانی نظری و پیشینه وفاداری مشتریان
دریافت*پروپوزال عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان*
- پروپوزال عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان,پروپوزال ,عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان
دریافت*پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر روی رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع المصرف فروشگاههای زنجیره ای*
- پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر روی رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع المصرف فروشگاههای زنجیره ای,پرسشنامه ,بررسی عوامل موثر بر روی رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع المصرف فروشگاههای زنجیره ای
دریافت*پروپوزال رابطه تبلیغات شركت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر ميزان فروش بيمه عمر*
- پروپوزال رابطه تبلیغات شركت, اعتماد و احساس به برند مشتریان بر ميزان فروش بيمه عمر ,پروپوزال, رابطه تبلیغات شركت, اعتماد و احساس به برند مشتریان بر ميزان فروش بيمه عمر
دریافت*مدلی تلفیقی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی از طریق کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان*
- ارتقاء کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی, کیفیت سنجی مستمر خدمات و رضایت سنجی ادواری مشتریان,رضایت سنجی خدمات الکترونیکی,کیفیت سنجی بانکداری الکترونیکی,خدمات بانکداری الکترونیکی,دانلود مقاله کارشناسی ارشد مدیریت
دریافت*بررسی تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان*
- بازاریابی رابطه مند,کیفیت رابطه,تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری,اعتماد,رضایت,هزینه های جابجایی,پایان نامه بررسی تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری بر وفاداری مشتریان,پروژه بررسی تاثیر تاکتیکهای بازاریابی ارتباط با مشتری بر وفاداری م
دریافت*پرسشنامه بررسی تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت و وفاداری مشتریان اینترنتی*
- پرسشنامه خدمات الکترونیکی,پرسشنامه رضایت مشتریان اینترنتی,پرسشنامه وفاداری مشتریان اینترنتی,پرسشنامه کیفیت خدمات الکترونیکی,پرسشنامه تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر وفاداری مشتریان اینترنتی,پرسشنامه تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی بر رضایت مشتریان اینترنتی
دریافت*بررسی عوامل موثر بر روی رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع المصرف*
- بررسی عوامل موثر بر روی رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع المصرف,پایان نامه بررسی عوامل موثر بر روی رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع المصرف,بررسی, عوامل موثر بر روی رابطه رضایت و وفاداری مشتریان محصولات سریع المصرف
دریافت*نمونه پرسشنامه ارزیابی عملکرد شركت هاي اكسل سازي سايپا و سنجش میزان رضایت مشتریان*
- پرسشنامه عملکرد شرکت , پرسشنامه ارزیابی شرکت , پرسشنامه سنجش رضایت , پرسشنامه رضایت مشتریان , پرسشنامه شرکت اکسل سازی
دریافت*مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان*
- مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان ,مبانی نظری و پیشینه تحقیق,کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان ,مبانی نظری,پیشینه تحقیق کیفیت خدمات وفاداری مشتریان
دریافت*پرسشنامه بررسی تاثیرات عوامل شناختی و عاطفی بر رضایت مشتریان در جبران خطاها، قصد خرید مجدد خدمات و تبلیغات شفاهی*
- پرسشنامه قصد خرید مجدد,پرسشنامه رضایت مشتریان,پرسشنامه تاثیرات عوامل عاطفی بر رضایت مشتریان,پرسشنامه تاثیرات عوامل شناختی بر رضایت مشتریان
دریافت*پرسشنامه بررسی رابطه بین بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان*
- پرسشنامه بازاریابی رابطه مند,پرسشنامه وفاداری مشتریان,پرسشنامه رابطه بازاریابی رابطه مند و وفاداری مشتریان
دریافت*ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدلهای وفاداری مشتریان (فصل دوم)*
- ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدلهای وفاداری مشتریان (فصل دوم),تعاریف و مفاهیم وفاداری مشتری,وفاداری مشتری و مدلهای وفاداری,رضایت و وفاداری مشتری اروپا,کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان,مدل وفاداری مشتری
دریافت*تحقیق بررسی رابطه اتوماسیون اداری با رضایت مشتریان سازمان تامین اجتماعی*
- تحقیق بررسی رابطه اتوماسیون اداری با رضایت مشتریان سازمان تامین اجتماعی,تحقیق مزایا و معایب اتوماسیون اداری,پروژه نمونه کاربرد های سیستم اتوماسیون اداری,پروژه بررسی رابطه اتوماسیون اداری با رضایت مشتریان,پایان نامه بررسی رابطه اتوماسیون اداری با
دریافت*تحقیق مدل های کیفیت خدمات به مشتریان*
- مبانی نظری مدل های کیفیت خدمات به مشتریان,پیشینه تحقیق مدل های کیفیت خدمات به مشتریان,چارچوب نظری مدل های کیفیت خدمات به مشتریان,ادبیات نظری مدل های کیفیت خدمات به مشتریان,مقاله مدل های کیفیت خدمات به مشتریان